#day 22

13:38

Ahojte!
Tak a je to zvyk! Prvých 21 dní som prežila a už by to mohlo byť len lahšie.
Váha: 50,5 kg , teda -2kg

Cvičila som naozaj poctivo každý deň, podľa Zuzky Light. Knižku nájdete tu.
Jej cvičenie je založené na HIIT, ktoré je ale trošku modifikované. Každý deň je v knižke daných 4-6 cvičení, ktoré treba cvičiť 15 minút dokola. Je to síce len 15 minút, ale napriek tomu po odcvičení zo mňa tečie a trasie sa mi celé telo. JUCH!
Po 21 dňoch vidím zmeny hlavne na rukách sa mi opäť objavili bicepsy! :D a tiež brucho mi trošku splaslo.



Nikdy predtým som sama doma nevydržala cvičiť toľko dní po sebe ako teraz. Ak mám slabšiu chvíľu a naozaj sa mi nechce, prečítam si pár stránok z knižky a tak ma to namotivuje, že idem cvičiť.
Na cvičení naozaj milujem, ako mi časom rastie sebavedomie. Nehanbím sa dať si obtiahnuté tričko, nezakrívam si stale brucho a po byte behám v podprsenke. :)
Samozrejme, že tento výsledok nie je spôsobený len cvičením. Snažím sa jesť zdravšie, ale o tom budem písať v ďalšom blogu. :)
Pa.


You Might Also Like

4 komentárov

STAY STRONG

STAY STRONG