What I eat in a day #2

20:02

Cez týždeň sa už celkom dokážem kontrolovať. Konečne. Ak si všetko pekne prichystám a v práci nemá zrovna niektorý z kolegov narodeniny a nepriniesol dobrý koláč, viem sa udržať na uzde. Cez víkendy je to horšie, pretože sme vždy niekde, s niekym a môj režim je totálne rozbitý. Dnes sa s vami podelím o svoj jedálniček pracovného dňa.

1. Raňajky- Jogurt s Musli Emco malinovo čučoriedkové s chia semienkami. Keď nemám doma ovocie, ktoré by sa hodilo do jogurtu, uchýlim sa k alternative, ktorá nikdy neomrzí. Emco musli sú top a žiadne iné cereálie sa im chuťou nevyrovnajú.

2. Desiata - polovica jabĺčka. Ovocie musí byť, keď nie na raňajky, tak na desiatu.

2. Obed - Údené tofu so zeleninou, pohánkou a bryndzou. Veľká mňamka a jednoduchá na prípravu, tzv. co dúm dal. Obed som si pripravila deň vopred. Už nejaký ten čas si fičím na krabičkovaní, ale nie som ten tip človeka čo by dokázal jest 5x v týždni na obed to isté a práve preto varím skoro každý deň.

3. Olovrant - dnes som zhrešila, priznávam. Dala som si guličku Rafaela a samozrejme kávičku. V práci mám k dispozícií Nespresso. Občas si proste doprajem, aspoň trošičku vzrúša :)

4. Večera - Paprikové kuracie soté so zeleninou na pare. Konečne som si kúpila paráčik (áno, vraj sa to volá paráčik) a môžem svoj jedálniček opäť obohatiť o parenú zeleninu, čo ma nesmierne teší.

a čo ste dnes jedli vy? :)

You Might Also Like

9 komentárov

  1. Skvely článok!
    Na mojom blogu prebieha giveaway, tak ťa srdečne pozývam!:)
    http://lifebyvan.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji moc za isnpiraci, přes zkouškové jsem přibrala 4 kila tak jsem si řekla že DOST a začala se hýbat - dneska jsem začala cvičit level 2 od Jillian Michels v rámci 30 day shred a taky se snažím zdravěji jíst - 5x denně, tmavé pečivo, hodně zeleniny, ovoce jen dopoledne, nízkotučné jogurty a tak podobně. Snídaně a svačinu máme dost podobné teda :)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár a držím palce aby sa ti podarilo dostať sa do formy čo najrýchlejšie :)

      Odstrániť
  4. Pre mňa je veľmi náročné mať takúto vyváženú a naplánovanú stravu. Asi to nie je dobré, keď jem kedy sa mi chce a niekedy aj keď sa mi nechce a len sa nudím, haha :)

    IVANNA/IVANXNA.BLOGSPOT.SK

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som tiež vela jedla hlavne z nudy. ale vidím, že ja musím mať pevne stanovený režim a s krabičkami som sa naučila regulovať velkosť porcie :) Zo začiatku to bolo ťažké, ale po pár týždňoch som si zvykla a -4kg svedčia o tom že to takto funguje :)

      Odstrániť
  5. Ja by som sa tiež mala pustiť do niečoho takého, pretože počas skúškového som mala také cheat obdobie, aby som sa plne sústredila na učenie, jedla som to, na čo som mala chuť. No teraz, keď už začal semester.. Krabičky sú super vec, haha. Čo sa týka tofu, môj najobľúbenejší recept je tofu v marináde (najradšej mám whisky s pomarančom) a opražený na kokosovom oleji so zeleninou - mňamka! Kávu pijem najčastejšie v našej univerzitnej kafetérii, v ktorej majú to najlepšie latté! No a zeleninu mám najradšej čerstvú :)
    Caroline

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za komentár :)
      Veru na vysokej škole som aj ja jedla všetko a vela nezdravých vecí z reštaurácií a jedální. Akonáhle som začala pracovať, môj deň dostal presný režim a to mi dosť pomohlo. Cez víkendy to ešte stale nemám síce doladené, ale pracujem aj na tom :) Určite sa do toho pusť a nebudeš lutovať, keď uvidíš výsledky!

      Odstrániť
  6. Mňamky... Mívám to takhle podobně :)
    To müsli mám ráda (i jiné příchutě) ale je docela dost sladké, tak se ho snažím omezovat a výjmečně si ho dám občas jen o víkendu.

    OdpovedaťOdstrániť

STAY STRONG

STAY STRONG